wtorek, 15 maja 2012

Ludwik ...


Szczęście dopisało i tym razem . Wymarzony mebel trafił w moje ręce. Piękna komoda w pięknym stylu.  Styl o którym mowa ,czyli Ludwik XVI , podobał mi się od dawna , jednak nie myślałam nigdy o umeblowaniu sobie mieszkania w tym stylu. Przerobienie tego mebla było dla mnie przyjemnością , a końcowy efekt przeszedł moje oczekiwania. 


Komoda przed przemianą .



W całości pomalowana na biało , jednak nie o taki efekt mi chodziło . Wszystkie zdobienia, jak dla mnie zniknęły , zrobiły się płaskie.


Przetarcia zobiły niesamowity efekt . Mebel nabrał charakteru.












Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających:)

12 komentarzy:

  1. Ochhh wspaniale wyszła!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita przemiana. Masz fantastyczne wyczucie smaku:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://scrappasja.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludwik niezwykle przystojny ;) Zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprostu pieknie i bardzo charakternie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie!! Ja od jakiegoś czasu też choruję na przemalowywanie mebli, tylko, że tchórz jestem i na razie "gromadzę" :) Zostaję na dłużej, pozdrawiam i zapraszam!! bagraga.blogspot.com I dodatki cudne robisz!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wygląda po metamorfozie ... no cóż ... zostaję u Ciebie na dłużej ...

    OdpowiedzUsuń
  7. po przemianie komódka wygląda fantastycznie, patrząc na nią przed nie spodziewałam sie takiego efektu!!! przetarcia rzeczywiście nadały charakteru, slicznie!!!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna metamorfoza. Dzięki przetarciom mebelek nabrał charakteru.
    Bardo mi się podobają także grafiki na stoliczkach.
    Na prawdę super !!

    OdpowiedzUsuń
  9. z tej szafeczki wycisnełaś całe piękno!!! wygląda przeuroczo, zakochałam się od pierwszego wejrzenia!!! pozdrawiam słonecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna zmiana, przetarcia dodały jej uroku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...